18:39
Педагогічне проектування освітнього процесу: проблеми, траєкторія руху колективу

Педагогічна рада «Педагогічне проектування освітнього процесу: проблеми, траєкторія руху колективу»

 

Підвищити привабливість нашого навчального закладу для батьків, учнів, персоналу; розробити певні пріоритети, своє бачення майбутнього; сприяти розумінню того, що позитивний імідж навчального закладу – система роботи кожного члена колективу – такими були завдання, поставлені на засіданні педагогічної ради-тренінзі 13.02.2020 у переддень свята св. Валентина. Мотивацією роботи учасників педради стали тренінгові вправи на згуртованість колективу, які провела директор школи Конопелько С.В.. Позитивне налаштування, усвідомлення того, що колектив однодумців, об’єднаних спільною ідеєю, здатний досягти будь-якої поставленої мети, сприяли плідній роботі в групах. Адже питання, що розглядалися на засіданні педради, - актуальні й серйозні, тому обговорювалися з трьох ключових точок зору : батьків, здобувачів освіти, педагогів.

Під час термінологічної розминки «Точка зору» вчителі висловили свої думки щодо асоціації з поняттям імідж; параметрів, від яких він залежить; зовнішніх і внутрішніх факторів впливу та чинників, які псують імідж школи. Цікавими були виступи Слишик О.М., Ющенко А.В., Петрушко А.Г. Вони підготували невеликі презентації, провели анкетування серед здобувачів освіти та їхніх батьків. Не тільки приваблива матеріально-технічна база для навчання, зовнішній вигляд споруд школи, території, приміщень, а й фактичні досягнення дітей, їхні перемоги в різноманітних конкурсах, олімпіадах, змаганнях, особистий імідж педагогів і їх досягнення, прозорість і відкритість діяльності закладу – це зовнішні і внутрішні фактори, що сприяють позитивному іміджу нашої школи.

При складанні моделі навчального закладу, діяльність якого сьогодні задовольняє громадськість, групи вчителів визначили сильні й слабкі сторони нашої школи, сприятливі можливості й загрози. Тарасюк В.Г., Ющенко А.В., Петрушко А.Г. акцентували увагу на тому, що високий професіоналізм педагогів, інноваційні технології навчання й виховання, естетично оформлені теплі, комфортні навчальні кабінети, наявність Wi-Fi, організація гарячого харчування і тісна співпраця з органами місцевого самоврядування – сильні сторони діяльності нашого колективу. Серед загроз були визначені стабільно низька народжуваність і зменшення кількості населення села, 6-ти кілометрова близькість сусідньої Фрунзенської ЗОШ І-ІІІ ступенів, закриття закладів освіти і культури.

Підсумком роботи груп стало вироблення формули «Наш імідж – наш успіх». Від групи «Вчителі» (м/о початкових класів) виступила Петрушко Г.В., «Здобувачі освіти» (м/о суспільно-гуманітарного циклу) – Деркач Л.Г.

«Батьки» (м/о природничо-математичного циклу) – Тарасюк К.О. Чого ми хочемо? Що ми можемо? З чого конкретно розпочнемо, пріоритети діяльності нашого колективу лягли в рішення педагогічної ради. Засідання завершилося рефлексією: Петрушко Г.В. підготувала й озвучила притчу про невтомну роботу над собою, яка обов’язково принесе результат.


Переглядів: 51 | Додав: mag_8_7 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]