Біологія 6 клас


завдання з 12.05 по 15.05.2020

переглянути відеоза посиланням
1.https://www.youtube.com/watch?v=sjbVmUDGSxc&t=6s
2.https://www.youtube.com/watch?v=2hgU_WiHghs
опрацювати  § 54-57 , виконати запропоноване  завдання за темою роб.зошит стор.68-73

 

завдання з 04.05 по 08.05.2020
переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw
 опрацювати  § 51-53 , використовуючи відео урок,виконати запропоноване  завдання за темою.роб.зош. стор.64-67


завдання на 05.05.2020
Підсумкова контрольна робота з біології
Опрацювати додатково §46,48-50
 
1 рівень( виберіть одну правильну відповідь  по 0,5 балів)
  1. Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються спорами:
А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна
  1. Особина статевого покоління – це :
А) гамето фіт   б) спорофіт   г) спорангій
3. Гаметофіт переважає у:  А) папоротей  б) мохів в ) хвощеподібних  г) плаунеподібних 
4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г) зозулин льон
5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:
А) покритонасінних  б) голонасінних   в) водоростей  г) спорових рослин
6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:
А) комахами  б) вітром  в) водою
7. До покритонасінних належить: А) гінкго  б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія
8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон
9. Світлолюбною рослиною є :а) тюльпан  б) сосна  в) копитняк європейський  г) ялина
10.Зерновою культурою є: а) картопля  б) пшениця  в) клубника  г) огірок
 
2 рівень ( по 1 балу)
11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать. 1) троянда  2)  ялина    3)  плаун  булавовидний  4)  черешня  5) зозулин льон
А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) плауноподібні
12. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.
3 рівень
 13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал)
14. Виберіть з запропонованих рослин  багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)
15. Опишіть рослинні угрупування степу  та  болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища. ( 2 бали)

 

завдання з 27.04 по 30.04.2020
 переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw
опрацювати  § 51-53 , використовуючи відео урок,
виконати запропоноване  завдання за темою в роб. зош.стор.58-59
 
 
завдання з 21.04 по 24.04.2020



завдання з 13.04 по 17.04.2020

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ&t=208s
опрацювати  § 44, виконати запропоноване  завдання за темою 
 
Закінчіть речення.
 
1. Листки голонасінних
2. У корі та деревині голонасінних багато канальців, що називаються
3. Смоляні канали вислані клітинами, які здатні виділяти
4.Вкорочені видозміненні пагони голонасінних
5.У чоловічих шишках формуються
6.У жіночих шишках формуються
7.Пилкове зерно має заповнені повітрям
8. Молоді жіночі шишки …
9. Молоді чоловічі шишки ….
10. Сосна починає утворювати насіння на
11. У життєвому циклі голонасінних переважає
12. Життєві форми голонасінних


завдання з 6.04 по 10.04.2020


завдання з 30.03 по 3.04.2020
 
1.переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Uvg_ELZYXPA
2. опрацювати  § 42 ,
3.виконати запропоноване  завдання за темою( різнорівневі завдання)




завдання 3 16.03 по 27.03.
Завдання 1