Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 21.10.2018, 23:06

Стокопанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області

Стокопанівська ЗОШ
Шкільне життя
Документація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Батьків

Батькам п'ятикласників!!!

 АДАПТАЦІЯ - процес пристосування до нових умов чи вимог середовища, результатом якої має бути пристосування, що є показником життєвої компетентності індивіда.

 У п’ятому класі починається новий період у житті дитини. Вона дорослішає, переходить навчатися до середньої школи. Вимоги до навчання змінюються, з'являються нові шкільні предмети.

         П’ятий клас – це не тільки новий етап у навчання, це і новий етап у розвитку особистості.

Рекомендації батькам п’ятикласників

         Надихайте дитину на розповідь про шкільні справи. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням на зразок: «Як минув твій день у школі?» Щотижня обирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте імена, події, деталі, про які дитина повідомляє вам, використовуйте їх надалі для того, щоб починати бесіди про школу.

         Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поводження та взаємини з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих приводів, для занепокоєння, консультуйтеся з учителем не рідше, ніж раз на місяць.

         Знайте програму й особливості школи, де вчиться ваша дитина. Відвідуйте всі заходи й зустрічі, організовані батьківським комітетом і педагогічним колективом. Використовуйте будь-які можливості дізнатися, як ваша дитина навчається і як її навчають.

         Допомагайте дитині виконувати домашні завдання,але не робіть їх самі. Установіть спеціальний час для виконання домашнього завдання і стежте за виконанням цих настанов, що допоможе вам сформувати позитивне ставлення до навчання.

         Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім установіть зв'язок між її інтересами й предметами, що вивчають у школі.

         Особливі зусилля докладайте для того, щоб підтримувати спокійну й стабільну атмосферу вдома, коли в шкільному житті дитини відбуваються зміни.

         За будь–якої можливості намагайтеся уникнути значних змін  або порушень у домашній атмосфері протягом першого півріччя. Спокій домашнього життя  дитини допомагає їй ефективніше розв’язувати проблеми в школі

   ПРОБЛЕМИ У НАВЧАННІ   П’ЯТИКЛАСНИКІВ

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

 Декілька слів про навчальні проблеми п’ятикласників:

 1) Слабка навчальна підготовка у початкових класах.

 2) Несформованість вміння аналізувати та синтезувати (нерозвинені розумові дії та операції), поганий мовленнєвий розвиток, слабкі увага та пам’ять.

 3) Нерозвинута воля – небажання, «неможливість», за словами учнів, примусити себе постійно займатися навчанням. Таких дітей не приваблює мета, тому що для п’ятикласників характерне переважно емоційне ставлення до своєї діяльності.

 Увага – це так просто, але дуже необхідно:

 -         Контакт очей – дивіться на дитину з любов’ю і впевненістю.

-       Ласкавий дотик – частіше доторкайтеся до дитини, просто кладіть руку на руку чи на плече.

-         Пильна увага – умійте слухати дитину, а не тільки чути.


Азбука для батьків 

А – азбуку виховання повинні знати всі батьки.
Б – будьте при дітях витриманими у своїх вчинках.
В – вас запитують – уважно слухайте, дайте відповідь.
Г – говоріть з дитиною у зрозумілій для неї формі.
Д – дайте можливість дитині виявити самостійність.
Є – єдність між педагогами і членами сім`ї – запорука успішного виховання.
Ж – життя дитини повинно бути заповненим посильною працею.
З – знайте: основи виховання закладаються з раннього дитинства.
І – ігри – запорука здорового фізичного розвитку дитини.
К – корисно знати: любов до дитини має бути поміркованою.
Л – любов до рідного краю виховуйте з дитинства.
М – мама і мир - найдорожче для дітей.
Н – не говоріть дітям неправду.
О – одяг має бути охайним.
П – прагніть завжди чинити з дітьми справедливо.
Р – розмовляйте з дітьми часто, співайте разом.
С – стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
Т – трудитися навчайте з раннього віку.
У – успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім`ї.
Ф – фізкультура повинна стати для дитини улюбленим уроком.
Х – хай завжди дитина відчуває інтерес до себе.
Ц – цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів.
Ч – частіше бувайте з дитиною на природі.
Ш – шум – ворог здоров`я дитини.
Щ – щастя і радість дітей – у ваших руках.
Я – якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, справедливою, чесною, ставилася до всіх з любов`ю, дотримуйтесь цих порад самі.


Лекція для учнів 5-11 класів

Інтернет може бути небезпечним як для особистості кожної людини, так і для суспільства в цілому.

 

1. Вплив на суспільство.

 

Інтернет є засобом відкритого зберігання інформації різного характеру, яку надають власники веб-ресурсів або сайтів. Ця інформація може виявитися недостовірною, що суперечить законодавству або невідповідної загальноприйнятої моралі. Яскравим підтвердженням цього є сайти для безкоштовного скачування книг, музики, фільмів. Через Інтернет можна подивитися фільм ще до того, як він офіційно з'явиться в прокаті, прочитати книгу замість того, щоб купити її в магазині. Правовласники втрачають прибуток і перераховують менші суми податку державі. Пропагандистські сайти змінюють свідомість людей. Наприклад, расистські сайти збільшують агресію населення проти приїжджих, внаслідок чого відбувається зростання злочинності. Сайти релігійних сект впливають на молодих людей і відволікають їх увагу від нормального розвитку і освіти. Ці приклади доводять згубний вплив всесвітньої павутини на життя суспільства.

 

Крім цього, Інтернет становить загрозу для великих компаній і корпорацій. За допомогою мережі інтернет - шахраї, іменовані хакерами, можуть отримати доступ до рахунків клієнтів банків. Хакери - особливий тип комп'ютерних фахівців. Нерідко їм вдається подолати системи безпеки банків або компаній і провести великі списання грошових коштів з їхніх рахунків. Дії хакерів приносять величезні збитки банкам, зменшуючи довіру до них з боку клієнтів. Перевага хакерів полягає в тому, що вони можуть вчинити злочин, перебуваючи далеко від «жертви». Зловити їх вдається лише пошуком за індивідуальними номерами комп'ютера в мережі, але ці спроби часто виявляються марними. Атаки хакерів здійснюються не тільки з метою наживи, а й з метою висловити протест або самоствердитися. Відомі випадки атак баз даних військових США, кібератаки комп'ютерних мереж Великобританії та Грузії. Напади мережевих шахраїв розжарюють взаємини між країнами, оголюють вразливість секретної інформації, що може спровокувати повторні атаки. З цих причин керівництво компаній, що піддалися атакам, нерідко наймає на роботу самих хакерів для розробки нових систем захисту.

 

2. Вплив на особистість.

 

Найбільша кількість користувачів мережі збільшується з кожним роком все швидше. Завдяки цьому збільшується і число віртуальних «майданчиків», так званих інтернет-спільнот, що дозволяє людям обмінюватися інформацією в режимі реального часу. У всесвітній мережі досить легко знайти людей зі схожими інтересами і поглядами на світ, психологічно простіше почати спілкування, ніж при особистій зустрічі. Як правило, людина знаходить співтовариства в пошуку відповідей на свої запитання і нерідко зацікавлюється предметом сильніше і продовжує відвідувати співтовариство. Між членами співтовариства виникають взаємини, які утримують їх у ньому. В інтернет-співтоваристві у людини створюється віртуальна особистість, яка може сильно відрізнятися від його реальної особи і може бути навіть більш важливою для нього. Таким чином, деякі люди настільки захоплюються віртуальним простором, що віддають перевагу всесвітню мережу реальному житті. Такі люди здатні проводити біля екрана комп'ютера по 18 годин на день. Дане явище називається інтернет-залежністю. Залежність є психологічною і полягає в нав'язливому бажання підключитися до Інтернету і нездатності вчасно відключиться від нього. За даними вчених у світі кількість інтернет-залежних становить близько 10% усіх користувачів мережі, в Росії 4-6%. Наслідками залежності стають нерозуміння рідних, сварки і падіння соціального статусу людини.

 

Розглянувши наведені вище приклади, стає очевидним згубний вплив Інтернету. У світі триває боротьба з інтернет - піратством, кібератаками, психологи намагаються допомогти залежимо від мережі людям, але повністю викорінити ці проблеми поки що не вдається. Користуючись всесвітньою павутиною необхідно пам'ятати, що це гігантське сховище інформації, яка може становити небезпеку. Щоб уникнути можливого збитку, потрібно шукати відповіді на свої питання в перевірених джерелах, захищати свій комп'ютер новітніми системами безпеки, а також не забувати, що Інтернет - не інший світ, в якому можна сховатися від реальних проблем, а лише засіб отримання інформації. Ігноруючи ці застереження легко стати жертвою всесвітньої мережі.

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz