23:54
засідання педагогічної ради

     Ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями проблеми школи, визначити тенденції розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми, мотивування членів педагогічного колективу до вироблення  власного бачення та шляхів реалізації  методичної проблеми – мета теоретичного семінару « Компетентнісний підхід у сучасній освіті », який відбувся в школі  24 січня в рамках засідання педагогічної ради.

    З доповідю про актуальность упровадження компетентнісного підходу в освітню практику виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Слишик О.М., яка наголосила  на переорієнтацію професійної майстерності  педагогів щодо пошуків мотивації навчальної діяльності школярів, сторення моделі  « навчання і захоплення».

 

 Методичне обєднання учителів початкових класів у складі Петрушко Г.В., Тарасюк В.Г., Алексеєнко О.В., Іванової В.А., презентувало колективу майстер - клас з формування соціальних компетентностей молодших школярів відповідно до сучасних освітніх орієнтирів у контексті Концепції «Нова українська школа».

                     
                                                                    

Значне зацікавлення викликав інтегрований  урок, у якому вчителі природничо – математичного циклу продемонстрували сучасну педагогічну технологію освітнього процесу -STEM.


   Педагогічний колектив був залучений до обговорення проблем та перспектив ровитку комунікативних компетентностей на уроках та позакласній роботі.  У своїх виступах учителі суспільно–гуманітарного циклу підкреслили необхідність навчити учнів використовувати комунікативну компететентність як інструмент у діалозі культур і цівілізацій світу, підготувати до спілкування в реальних життєвих ситуаціях.

Адже знання дають додаткову можливість для самореалізації особистості в сучасних умовах.  

Тому наш навчальний заклад намагається  не  лише давати ґрунтовні знання для оволодівання майбутньою професією, а й гартувати

волю випускника, виховувати в нього високі моральні якості, прагнення до самоосвіти й пошуку.

Заключним етапом педагогічної ради було підведення підсумків теоретичного семінару і ухвалення колективного рішення:

1.Учителям:

1.1.Постійно опрацьовувати  вимоги держаних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних програм;

1.2.Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей;

1.3.Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації школярів;

1.4. Активно займатися самоосвітою, поширення передового досвіду, розробкою методичних посібників, авторських програм тощо.

2. Керівникам методичних об'єднань:

2.1. На підсумкових засіданнях проаналізувати вплив викладання конкретних навчальних

Предметів на формування ключових компетентностей;

2.2.Впроваджувати в практику роботи курсів за вибором, індивідуальних та групових занять, які задовольняли б цікавість  і потреби учнів різних вікових категорій, сприяли б здійсненню до профільної підготовки учнів та профорієнтації серед них;

2.3. Презентувати педагогічні досягнення на сторінках фахових журналів, залучатися до педярмарок, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок.

3. Адміністрації школи:

3.1. Плануючи роботу   , вдаватися до заходів, орієнтованих на розвиток ключових компетентностей учнів.

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 329 | Додав: mag_8_7 | Рейтинг: 3.8/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]