23:54 засідання педагогічної ради | |
Ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями проблеми школи, визначити тенденції розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми, мотивування членів педагогічного колективу до вироблення власного бачення та шляхів реалізації методичної проблеми – мета теоретичного семінару « Компетентнісний підхід у сучасній освіті », який відбувся в школі 24 січня в рамках засідання педагогічної ради. З доповідю про актуальность упровадження компетентнісного підходу в освітню практику виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Слишик О.М., яка наголосила на переорієнтацію професійної майстерності педагогів щодо пошуків мотивації навчальної діяльності школярів, сторення моделі « навчання і захоплення».
Методичне обєднання учителів початкових класів у складі Петрушко Г.В., Тарасюк В.Г., Алексеєнко О.В., Іванової В.А., презентувало колективу майстер - клас з формування соціальних компетентностей молодших школярів відповідно до сучасних освітніх орієнтирів у контексті Концепції «Нова українська школа». Значне зацікавлення викликав інтегрований урок, у якому вчителі природничо – математичного циклу продемонстрували сучасну педагогічну технологію освітнього процесу -STEM.
Адже знання дають додаткову можливість для самореалізації особистості в сучасних умовах. Тому наш навчальний заклад намагається не лише давати ґрунтовні знання для оволодівання майбутньою професією, а й гартувати волю випускника, виховувати в нього високі моральні якості, прагнення до самоосвіти й пошуку. Заключним етапом педагогічної ради було підведення підсумків теоретичного семінару і ухвалення колективного рішення: 1.Учителям: 1.1.Постійно опрацьовувати вимоги держаних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних програм; 1.2.Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей; 1.3.Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації школярів; 1.4. Активно займатися самоосвітою, поширення передового досвіду, розробкою методичних посібників, авторських програм тощо. 2. Керівникам методичних об'єднань: 2.1. На підсумкових засіданнях проаналізувати вплив викладання конкретних навчальних Предметів на формування ключових компетентностей; 2.2.Впроваджувати в практику роботи курсів за вибором, індивідуальних та групових занять, які задовольняли б цікавість і потреби учнів різних вікових категорій, сприяли б здійсненню до профільної підготовки учнів та профорієнтації серед них; 2.3. Презентувати педагогічні досягнення на сторінках фахових журналів, залучатися до педярмарок, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок. 3. Адміністрації школи: 3.1. Плануючи роботу , вдаватися до заходів, орієнтованих на розвиток ключових компетентностей учнів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |