Домашнє завдання 21.05.2020
Тема Гумористичні твори Степана Руданського та Павла Глазового
Завдання 1. Прочитати співомовки Руданського «Добре торгувалось»,
«Гуменний», «Запорожці у короля», «Свиня свинею» та гуморески
П.Глазового «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала»
Вивчити напам'ять 1 гумореску, надіслати відео
2. Зробити блок-схему теоретичного матеріалу ст.247-248 «Гумореска.
Співомовка»
Домашнє завдання 07.05.2020
Тема Гумористичні твори. Леонід Глібов – визначний український байкар і поет. Байки «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
Завдання: 1. Скласти клоуз-тест життєпису Л.Глібова ст.233
2. Скласти блок-схему теоретичного матеріалу «Алегорія. Байка. Мораль» ст.236
Домашнє завдання 30.04.2020
Тема Контрольна робота
Завдання Виконати різнорівневі завдання
Початковий рівень (усього 3 бали)
1. Хто з майстрів слова народився в родині відомого письменника?
А) Всеволод Нестайко; Б) Ярослав Стельмах;
В) Леся Воронина; Г) Іван Рень
2. Яка з наведених ознак не властива пригодницьким творам?
А) Опис незвичайних, небезпечних подій;
Б) Сюжетна лінія розвивається швидко й інтригуюче;
В) Наявна велика кількість фантастичних епізодів, вигаданих істот;
Г) Наявні головні й другорядні герої
3. Ява й Павлуша вважали, що в них була прекрасна й благородна ідея…
А) Влаштувати бій биків;
Б) Посадити дерево;
В) Провести під свинарником метро;
Г) Врятувати цуценя
Середній рівень (3 бали)
1. Установіть відповідність між автором і твором
А) Ярослав Стельмах 1. «Говорюща риба»
Б) Всеволод Нестайко 2. «Таємне Товариство боягузів…»
В) Леся Воронина 3. «Митькозавр з Юрківки»
Г) Емма Андієвська 4. «Тореадори з Васюківки»
2. Що таке фантастична повість?
Достатній рівень (3 бали)
Дати розгорнуту відповідь на питання
Василь Трош обдурив хлопців, насміхався з них, але вони йому подякували.
Чому?
Високий рівень (3 бали)
Доведіть , що твір «Тореадори з Васюківки» є пригодницьким.
Домашнє завдання 23.04.2020
Тема Проблема сміливості й боягузтва в пригодницькій повісті «Таємне
товариство боягузів або Засіб від переляку №9»
https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
Завдання 1. Прочитати пригодницьку повість «Таємне товариство боягузів
або Засіб від переляку №9»
2. Виправити неточності в переказі подій (ПИСЬМОВО)
Клим переміг Сашка й побіг сховатися в люк, щоб його ніхто не покарав.
Сашка звали Кактусом, бо в нього не було друзів і хлопець мав поганий
характер. Клим легко погодився вступити до Товариства,адже вважав,
організація допоможе йому подолати свій страх. Заєць і Жук намагалися
використати Клима, щоб пограбувати банк. Вони примусили хлопця взяти
скрипку й майже опівночі прийти до банку та співати пісеньку про лякливого
зайчика. Бабуся Соня працювала директором банку. Вона дуже любила квіти
й раділа, коли онук виявляв хоч якийсь інтерес до рослин. Бабуся Соля
навчала Клима, як правильно поливати й пересаджувати квіти. Грабіжники
були дуже схожими на батьків Клима, але ж батьки головного героя в цей час
були далеко від міста, вони досліджували культуру ацтеків.
Домашнє завдання 16.04.2020
Тема Леся Воронина . Пригодницька повість «Таємне товариство боягузів…»https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
Завдання Скласти інтерв’ю з Лесею Ворониною (за біографічними
матеріалами на ст.186) – 8-12 питань, використовуючи звертання, вставні
слова ввічливості
Пригадаймо: звертання і вставні слова завжди виділяються комами;
звертання – Кл.відмінок
Домашнє завдання 08.04.2020
Тема Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…»
Завдання
І. Розставте наведені епізоди в правильному порядку
1. Викрадення курки.
2. Похід до бібліотеки.
3. Зустріч із Васею.
4. Завдання на літо.
5. Поїздка до Юрківки.
6. Дід Трохим упав у яму.
7. Сліди невідомоїтварини на березі озера.
8. Зустріч із бабусею Митька.
9. Інформація про погану репута цію озера.
10. Прохання хлопців відпустити їх у село на канікули.
11. Історія з гербарієм (письмово)
ІІ. Скласти асоціативні кущі «Риси характеру головних героїв»(письмово)
МИТЬКО СЕРГІЙ
Домашнє завдання 02.04.2020
І. Заповніть досьє головних героїв повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»
(Довідка: досьє – сукупність даних , документів та іншої інформації, зібраних для розгляду справи)
- Ім'я головних героїв
- Місце проживання
- Освіта
- Сім'я
- Місце перебування, де сталася пригода
- Улюблені заняття
- Висновки про характер головних героїв
ІІ. Скласти інтерв’ю з Митьковою бабусею у формі діалогу (Наприклад: - Як Ви зустріли звістку про приїзд онука? і т.д)